Oslo og Mariah Carey

I går dro mamma og jeg til Oslo for å se Mariah Carey. Mamma har visst blitt min faste travel partner, og det er koselig å ha noen med seg på tur:) De fleste andre venner er opptatt med familie og har derfor lite tid til å reise, så da er det kjekt at mamma hiver seg med. Det var kaldt i Oslo i går – rundt 0 grader, så jeg var glad for å ha med meg boblejakken. Vi gikk en liten tur når vi kom frem og kikket innom Lindex for å se på Sienna Miller kolleksjonen. Der fant jeg en veldig fin kjole som hadde passet superbra til St. Tropez og Cannes! 🙂 

Lunsjen tok vi på BIT – alltid en favoritt. Enkelt og godt 🙂 

Vi kikket innom noen få butikker, men det ble ikke den store handelen på meg. Jeg fikk plukket med meg to morsomme bodyer fra Zara 🙂 Mamma kjøpte noen kule glittersko! Vi får se i dag om vi finner noe mer 🙂 Må jo spare penger til Rivieraen!

Så testet vi ut Pizza Cruso på Paleet. Ikke den aller beste pizzaen vi har smakt. God tomatsaus, men deigen var for bløt. Den burde vært enda tynnere, og mer crispy! Så foreløpig holder jeg en knapp på Villa Paradiso.

Så var det tid for Mariah Carey i Oslo spektrum! 🙂 Jeg var storfan av Mariah når jeg var liten, så dette var GØY! 🙂 Jeg fikk alle favorittene foruten en: Hero, Without you, Always be my baby, One sweet day og When you believe (duett med Whitney Houston). Eneste som manglet var Dreamlover. 

Når det kommer til Oslo Spektrum så var det helt ELENDIG at det var sitteplasser på stå-området. For det første så stod alle setene på samme platå, så fra rad 2 og bakover så så man ingenting. Vi satt på rad 13, og det var helt FIASKO, som pappa sier. I mine øyne må man stå på konsert. Man må bevege seg, synke og digge. Det funket dårlig på rad 13. Og hva skjedde når Mariah kom på scenen? Alle reiste seg! 

Så da ble det stå-konsert allikevel. Men klemt inne i en seterad, bak tre høye menn. Vi så INGENTING. Regner med spektrum har lært leksen sin. Jeg holdt på å begynne å grine. Så jeg måtte ut av raden for å se hvordan det var der. Heldigvis gikk det an å se litt mer, så jeg dro mamma med og vi ble stående rett utenfor første sete! Og gjett om konserten tok seg opp! Vi fikk danse, synge og ikke minst SE! 🙂 Og vi fikk den avslutningen! Bak oss stod en påvirket Sandra Lyng Haugen og digget 🙂 Hipp hurra, Mariah var morsom, sjarmerende, flink og mindre enn hun ser ut i Se og Hør! Haha! En gøy opplevelse, selv om jeg selvfølgelig skulle ønske jeg stod litt lenger fremme 🙂 

Selfie i mørket! Lyset på mobilen var så sterkt at det seriøst begynte å renne på øynene etter bildet! Og resultatet ble jo heller ikke det beste….#behindthescenes #nofilter

I dag skal vi sjekke ut Åpent Bakeri i Inkognito-gaten, et sted jeg gikk mye når jeg bodde i Oslo i 2007 – ellers får vi se hva dagen bringer 🙂 1. april i dag…ikke bli lurt! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg