Mitt Larnaca

Hei fra Larnaca – verdens beste by sammen med LA! 🙂 Jeg føler meg hjemme, og det er så fantastisk herlig! 🙂 Sol, varme, strand, palmer, finikoudes-promenaden, butikkene, markedene, menneskene 🙂 Det er så fjernt fra Norge. En helt annen verden – en magisk verden, der det føles som om ingenting kan gå galt 🙂 

Jeg bor hos en god venninne av meg i Larnaca. Butikkene er utenfor stuevinduet, mens det tar 3 minutter å gå ned til stranden og promenaden med alle kafeene og restaurantene. Denne byen har alt, til tross for sin lille størrelse 🙂 Og den føles ut som min hjemby. Jeg er så kjent her at lokale spør meg om veien til ting..hehe. 

Jeg er på plass, og det føles så herlig! 🙂 

Bryllup ved St. Lazarus-kirken i går 🙂 

Disse dukkene gjør deg i så godt humør at jeg måtte bare forevige de 🙂 Hehe….

Halloumi!!! 🙂 🙂 

Dagene nå skal bare bestå i trening, strand, gåturer, god mat og herlig selskap med mine beste venner her nede 🙂 Jeg elsker livet akkurat nå! 🙂 

3 kommentarer
    1. Åh så heldig du er som har en venninne du kan bo hos! Er virkelig magisk og være på et slikt sted man føler seg hjemme på 🙂 I know the feeling! Kos deg masse og nyt livet! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg