19 years of cutouts

Nå når jeg har måttet sitte mye i ro etter operasjonen så har jeg hatt mye tid til å rydde i skuffer og skap. Jeg fant ut at jeg har samlet på utklipp av kjendiser i designerkjoler siden 1997 – altså i 19 år. Det er ganske sprøtt å tenke på – at jeg har vært så glad i mote i hvertfall 19 år. Disse er nå sortert under designere i egne mapper i en perm. Dette føles nesten som mitt livsverk…haha. Det er gøy å se hvilke kjendiser designerne bruker mest, og kunne se utviklingen og hvordan moten har forandret seg på 19 år. 

Det er flere tusen utklipp fra ulike magasiner her 🙂 Galskap? Mamma tar alltid vare på gamle Se og Hør for meg sånn at jeg får de to sidene som Jan Thomas karaktersetter. Haha! Tenk å få jobbe med mote og styling, og ha det som en del av hverdagen. Helt magisk! 

Og så må jeg selvfølgelig også slenge med en sommerlig godbit! Hvis du kjøper sukkerfri eller mørk sjokolade så er dette virkelig ikke ille. Her har jeg brukt Cavalier sin sukkerfrie melkesjokolade. Den får du på helsekost. Smelt sjokoladen over vannbad sammen med 1/2 ts nøytral kokosolje – den med kokossmak om du liker kokos, den nøytrale om du ikke liker det. Tøm litt sjokolade i bunnen på muffinsformer. Ha så oppi blåbær og bringebær og sett kjølig i hvertfall en time 🙂 Nyt! Og om du vil kjøre vanlig sjokolade så er det helt greit det også 🙂 
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg