En magisk uke i Ayia Napa

Denne fantastiske gjengen her betyr alt i verden for meg! Ivelina, Maria, Maria, Andrea og Marion. Jeg har hatt en magisk uke i Ayia Napa sammen med disse jentene. Bulgaria, Kypros, Slovakia og Norge – bestevenner 🙂 Vi har kost oss på stranden, med gode middager, enda bedre drinker, sjekket ut utelivet og snakket og ledd en hel haug 🙂 Skulle gjerne hatt disse jentene rundt meg hver dag! 

Paradisos er og blir favorittstranden 🙂 Herlige mennesker, god mat og drikke. Vi koste oss med fersk vannmelon på stranden hver dag 🙂 

Jeg fikk også skvist inn 4 økter på treningssenteret denne uken – litt mindre enn jeg hadde tenkt på grunn av jobbintervju og oppgaver i forbindelse med det, men det er helt greit så lenge det kommer noe godt ut av det 🙂 Det var faktisk de fire første øktene tilbake på et gym med mer enn kroppsvekt siden operasjonen. Vektene er ca. halvert fra det jeg klarte for noen måneder siden, så jeg må virkelig starte fra scratch. Men sånn er det 🙂 Nå gjør det hvertfall ikke vondt lenger, så da er det bare til å prøve seg frem 🙂 

Feals great!

Ayia Napa har fått Hard Rock cafe, og de har fått blandede kritikker. Jeg var storfornøyd med min mac, chicken & cheese, men Marion var mer uheldig med biffen sin som ikke var noe å skryte av. Uansett – er du glad i Hard Rock så må du innom 🙂 

Og så oppdaget jeg dette! Jeg trodde jeg visste om hver eneste krinkelkrok i Ayia Napa, men denne var ny! National Historic museum faktisk – i Ayia Napa! Lurer på hvem som besøker det….

Maria er min aller beste venninne her nede. En jente som henne vokser virkelig ikke på trær….setter utrolig stor pris på henne, og har hatt mange fantastiske dager sammen med masse moro 🙂 

Blant annet har vi kost oss med pepperkylling med grillede grønnsaker på The Stumble! Nam! 🙂 

Vi har vært på tivoli! 🙂

Kost oss med peppersteik – har aldri funnet så god pepperstek noensted som i Ayia Napa – Palazzo Bianco og American grill 🙂 

Maria og Andrea – to favoritter 🙂 Vi måtte selvfølgelig sjekke ut livet på Senior Frogs!

Fineste Marion 🙂 

Jeg har 15 års jubileum på Kypros i år…første gang jeg var her var i 2001 – det er rart å tenke på! På Senior Frogs kjenner jeg eier, manager og staff veldig godt, og blir alltid godt tatt vare på 🙂 Det er og blir favorittbaren – alltid i godt humør når jeg er der 🙂 Det er rart å tenke på hvor mange gode venner jeg har som jeg har møtt på Senior Frogs…et herlig sted! 🙂

Fellesdans! 🙂 

Godeste Chris – Manager på Senior Frogs – en utrolig herlig person 🙂 

Nikos er sikkerhetsvakt på Carwash – nattklubben jeg jobbet på i 2011. Gjengen der tar også veldig godt imot meg, jeg blir behandlet som om jeg fremdeles jobber der 🙂 Alltid godt å komme “hjem” 🙂 

Moro med Marion og Andrea på Senior Frogs 🙂 

Jeg har vært hos frisøren og flyttet den gamle ombreen opp – ble litt i lyseste laget, så Marion fikset en mørkere bunnfarge til meg på hotellrommet senere i uken. Tuppene er fremdeles i overkant lyse – jeg får se hva jeg skal gjøre med det 🙂 Trives i grunn best som mørk..haha. 

Fast tradisjon er jentekveld på Los Bandidos. Jeg er ikke så glad i maten der (alt er druknet i oste/fløtesaus), men selskapet er det ingenting å si på 🙂 En minneverdig kveld!

Andrea og jeg besøkte Ivelina på jobb på Starskys – aner ikke hva som skremmer oss her 🙂 

Noen gamle kjente som tidligere jobbet på Senior Frogs har nå flyttet seg til Pirates – så vi  måtte selvfølgelig innom der for å hilse på Manos, Anthony og Kyriakos 🙂 Ble tatt veldig godt imot 🙂 

Anthony har jeg kjent i 12 år! Han jobber som DJ på Pirates og Castle. 

Manos har jeg sikkert kjent enda lengre…han var den legendariske MC-en på Senior Frogs da vi møttes for en evighet siden 🙂 

Marion prøvde seg på å kaste noen kuler på blinken. Målet var å få gutten til å falle ned i vannstampen! Og tror dere ikke hun klarte det da?! Haha, full jubel rundt oss, vi holdt på å le oss ihjel! Kveldens underholdning 🙂 

Til slutt så må jeg slenge med et bilde av denne godjenta her 🙂 Christiana ble jeg kjent med på Norway Pub i 2011, og er blitt en god venninne av meg! Hadde jeg flyttet tilbake så er det ingen tvil om at vi hadde møttes oftere 🙂 

Tusen takk for en fantastisk uke alle sammen! Jeg har hatt det helt magisk! 🙂 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg