The last days in paradise

Når regnet øser ned utenfor vindusruten, ovnen står på fullt og høstmørket har begynt å komme over oss så gjør det godt å se tilbake på disse bildene fra den siste uken på Kypros 🙂 Kyriaki ble jeg kjent med på CIIM i 200, og vi har vært gode venner siden 🙂 Jeg må alltid til Nicosia for å treffe henne 🙂 Vi hadde en hel dag sammen i Nicosia med frokost på en lokal kafe med frappe og kypriotiske bakverk, og italiensk pizza til lunsj. Med andre ord en skikkelig feriedag! 🙂 

Jeg er ikke så glad i vanlig svart kaffe, men frappe med melk og sukker er supergodt! 🙂 Ikke like bra for kroppen dessverre, så det blir bare en sjelden gang. Da smaker det jo ekstra godt! 🙂 

Jeg fikk et bakverk med fetaost, Kyriaki den søte varianten med krem. Typisk kypriotisk. 

Den siste uken trente jeg også på Gymland Matsaggides. Et helt ok treningssenter. De mangler squat-rack og et sted å ta pullups, ellers har de det meste. Det er tydelig at mange skipper legday for de hadde fire benker og benkpresstativer….haha. 

Brukte litt powerbags…god trening 🙂 

Siste dagen på stranden nøt jeg skikkelig! Håper jeg har nok D-vitamin frem til neste sommer nå…hehe 🙂 

Siste dagen kom Maria & Maria fra Ayia Napa for å spise med meg 🙂 Superkoselig! Veldig glad i disse to 🙂 

Merry-go-round på Finikoudes. Har hatt fantastisk flotte dager på Kypros – det vil for alltid være mitt andre hjem 🙂 

Denne snapchat-funksjonen beskrev ganske godt hvordan jeg følte det da jeg kom hjem til 13 grader etter å ha reist fra 40…haha 🙂 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg