Larnaca sunset cruise

For en uke siden var jeg og Andrea på sunset cruise i Larnaca. En times båttur fra kl 19-20 fra havnen i Larnaca til MacKenzie-området. Jeg kan ikke si  noe annet enn at det var helt fantastisk! Dette er noe jeg kunne gjort hver dag! En magisk solnedgang…fly som kom inn over hodet på oss, og en vakker opplyst by og strandpromenade. Vi koste oss max, og jeg vil gjerne dele bildene med dere 🙂

Ingen tvil…hvis du er i Larnaca så bli med på sunset cruise 🙂 Tirsdager og onsdager fra Larnaca marina! 🙂 Som jeg lengter tilbake 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg