Treningsøkt i varmen

Jeg elsker å trene på ferie! Det er varmt, man har fri, og jeg kan ikke tenke meg en bedre måte å starte dagen på enn en svett og god treningsøkt i varmen. Muskler, sener og bånd er så myke, kommer aldri så dypt ned i knebøy hjemme som jeg gjør her. Jeg har trent litt på treningssenter og litt hjemme hos Andrea, som jeg bor hos. Hun har enkelt utstyr, så det går fint an å kjøre litt hjemmetrening før stranden. Vil gjerne dele to av øktene med dere 🙂 

45 minutters økt: 

4-5 runder med: 

  • 15 KB (kettlebell) squats
  • 15 KB markløft
  • 15 seteløft
  • 15 strake markløft med strikk
  • 15 brystpress med strikk
  • 15 omvendt roing med strikk
  • 10/10 KB skulderpess
  • 10 ab wheel 

30 minutters økt: 

5 runder med:

  • 15 KB squats
  • 15 KB swings
  • 10 pushups
  • 10/10 KB press
  • 30 sek planke

Begge to er enkle fullkroppsøkter som kan kjøres hjemme på stuegulvet 🙂 Håper dere vil prøve! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg