The Paris Fashion Dream

Jeg tenker og tenker hver eneste dag hva jeg kan gjøre for å komme nærmere drømmen om en karriere i moteindustrien. Dessverre så er verken Norge eller Kypros stedet for det. Så mye som jeg elsker Kypros så begynner Paris å friste mer og mer og i dag oppdaget jeg denne nettsiden. Her er det jo millioner av muligheter for moteinteresserte. Kanskje det finnes noe for meg også..før jeg blir for gammel?

Motens hovedstad har fantastisk mye å by på…butikker, designere, paris fashion week, Chanel, Dior, Champs Elysees, Louvre, Eiffeltårnet, Sacre Coeur, Seinen, mat, croissanter og baguetter, fortauskafeer, french open (tennis) og best av alt, det er akkurat som å bo i Oslo. Kjempelett og billig å fly hjem til Norge innimellom. Eneste negative er været, språket og at man må være SUPERTYNN for å få jobb i moteindustrien i Paris..det er vel sammen med Italia landet med flest anorektiske moteofre..men jeg jobber jo med saken 🙂 hehe..og språket kan vel læres?! Klarer jeg gresk, så må jo fransk gå bra vel? 🙂

 

Jeg begynner å tenke mer og mer på om jeg faktisk bør forlate drømmen om sol og sommer til fordel for drømmen om en internasjonal motekarriere…motelæreren min har jo stor tro på meg..kanskje det er håp 🙂

Hva tror dere?? 🙂

3 kommentarer
    1. Åh Lisa, jeg drømmer med deg! Flytter du dit lover jeg å komme ofte på besøk. Det er favorittbyen min <3
      Du må leve ut drømmen din, ellers kommer du til å angre! Følg hjertet ditt vennen <3

    2. Huff det er så vanskelig..for jeg elsker Kypros! Og strand og sjø og sommer. Og jeg trives kjempegodt i Larnaca, blitt veldig glad i byen! Men føler liksom ikke at jeg kommer noen vei karrieremessig…og Paris er jo helt nydelig..selv om de ikke har strender :)Så jeg tenker virkelig på det..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg