En liten tur på jobb

I dag måtte jeg en liten tur bort fra laptopen og eksamensskrivingen for å se hvordan det gikk på jobben. Sommeren er fremdeles inntakt på Vestlandet for sjette dagen på rad så da måtte jeg jo kjøre sommerstil 🙂 Skjørt som er kort fremme og lengre bak fra BikBok, skjønn hekletopp fra Sisters Point/B.Young og sko fra Mani.

Jeg er tilbake foran pc-en, men har tenkt å være veldig effektiv noen timer sånn at jeg kan ta turen til Renate i kveld 🙂 Ønsker alle sammen en kjempefin pinsehelg og håper at sommeren fortsetter! Og tusen takk til mine fantastiske ansatte Silje og Inger-Kristine som har gjort en kjempejobb i butikken denne uken jeg har hatt eksamen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg