Haugesund med mamma

Fredag ettermiddag var mamma og jeg i Haugesund. Det ble ikke så mange timer igjen etter jobb så vi tok en liten runde på Markedet, det beste senteret i Haugesund etter min mening. Det er mindre enn de andre, men de har alt du trenger 🙂 Eneste som mangler der fra de andre sentrene er Bianco..da hadde det vært topp! 🙂

Fant en kjempesøt krukke og thai the på Indiska. Krukken skal jeg bruke til å ha hjemmelaget sukkerfritt godteri i til jul..kommer tilbake med bilder 🙂

Mamma poserer utenfor Bikbok 🙂

Dagens største fangst kom fra Søstrene Grene. Der fant jeg flere krukker som manglet..trenger fremdeles mange så må tilbake dit..kakebokser, krydderrasper, himalaya salt, fine olje, kjempesøte julekuler etc. For en herlig butikk, og så billig! Trodde nesten jeg var i utlandet 🙂 Den største krukken er kjøpt på en interiørbutikk som heter Feel. Kjempefin butikk, men med litt stivere priser såklart. Masse å ønske seg der også! 🙂

Foruten kjøkkentingene så fant jeg endelig grå bukse!! Det ble denne fra Cheap Monday som jeg syns var superfin! 🙂 Alle steder jeg har sett etter grå bukse tidligere så har det vært utsolgt for min størrelse. Endelig var det min tur til å finne en fin en! 🙂

Hadde forresten en kjempekoselig planleggingskveld med Terje og Monica hos Rebecca og Kristoffer i går kveld. Utrolig herlige mennesker..kjekt å bli så godt tatt vare på selv om jeg er the fitfth wheel..:) Gleder meg til julebordet vårt! 🙂 Har dessverre ingen bilder, men får komme sterkt tilbake om to uker når vi skal på hyttetur 🙂 Nå skal jeg begynne på LEVEL 3 på 30 day shred videoen, og så ut til besto og besten for å hjelpe til med å vaske litt til jul. Elsker å være der 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg