Mary Kate & Ashley in town

Ja her ser dere såvidt bakhodet på en av dem. Haha! Det var sinnsykt mye mennesker der, noen hadde visstnok stått i kø hele dagen. Caroline og jeg fikk ikke se noe annet enn bilen som kom, og bakhodet på jentene. Køen var milevis, så etter å ha stått en halvtime uten å bevege oss, så ga vi opp og gikk og kjøpte oss salat og satt oss i parken og nøt solen i stedet 🙂

Ellers fikk jeg et supert tips fra Caroline. På Jensen’s Bøfhus har de fitnessmeny!! Både fitnesskylling og fitnessbiff! Det er jo helt fantastisk..synd jeg ikke har sett det før 🙂 Så neste gang jeg skal til Oslo blir det definitvt en middag der! 🙂 Noen som har prøvd? Var faktisk ganske ok pris også.

Ellers fikk jeg meg en styrkeøkt før sengen i går. Og så en time med Jennifer Love Hewitt. Jeg elsker den nye serien Client list!

I dag var det umenneskelig tidlig opp for å trene før jobb. Stod og trippet utenfor treningsrommet til det åpnet. Fikk rødt lys flere ganger..haha..aldri vært der før åpning..følte meg litt gal 🙂 Ingen overraskelse at jeg var der helt alene. Fikk unnagjort en 4×4 intervalløkt og hoppet i dusjen før jeg koste meg med en stor proteinkaffe, pakket kofferten og sjekket ut. Det pøsregnet så jeg ble klissvåt på vei til jobb. Skikkelig kjipt. Jeg har aldri paraply med til Oslo, det skal liksom ikke regne her.

Kjenner nå at jeg stod opp i overkant tidlig..er stuptrøtt. Spesielt når det er rolig på jobb så blir man ekstra trøtt. Bli sittende her til jeg flyr hjem klokken seks. Tipper det blir tidlig i seng i dag. I helgen skal jeg på hyttetur og feire Monica sin 30 års dag med gjengen. Det blir koselig! 🙂

2 kommentarer
    1. Victoria Håkonsholm: ja det var artig! Spesielt iden det var så varmt og fint i Oslo i går 🙂 Ja herlig med morgentrening etter det er unnagjort…hater å ha det igjen sent på kvelden med magen full i mat. Jeg fungerer bet på møllen uten så mye mat i kroppen! å fyller jeg på etterpå 🙂 Den ligger rett ved Stortinget! I stortingsgata! Jeg synes det var helt supert..skal prøve den om to uker når jeg er tilbake i Oslo 🙂 God kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg