Herlig sommerhelg i Oslo

Torsdag natt landet jeg i Oslo etter flere uker i varmen på Kypros. Det var herlig å kjenne at temperaturforskjellen ikke var altfor stor. Med opp mot 30 grader i hovedstaden så var det herlig 🙂 Fredag ettermiddag kom mamma til Oslo, og vi koste oss hele helgen i det fine sommerværet 🙂 Det ble turer, kafebesøk, marked og litt shopping. Jeg e.l.s.k.e.r sommer! Finnes det noe bedre?! 

Legger ved et lite bildedryss fra helgen 🙂

Det var skikkelig NEDTUR å komme tilbake til Stord! Her er det 10-14 grader og PØSREGN. Skikkelig høstdepresjon! Ellers har jeg bestemt meg for å slutte med hverdagsblogging. Bloggen kommer til å bli liggende, og jeg vil bruke den til å skrive om reiser og eventuelt andre spennende ting som måtte dukke opp. Det tar for mye tid å blogge hver eneste dag, men det kommer noen flere innlegg fra Kypros fremover 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg