Første uken av mitt nye liv

Herregud så mye som har skjedd denne uken. Jeg har begynt å jobbe på Sport-Treff, fått jobb på Kværner, trent 1070 minutter, laget program til å bli instruktør på gruppetimer, meldt meg på godteriavtalen og aktivitetsutfordringen til Slankerinna.blogg.no. Har du? Det er kjempegøy at så mange er med 🙂 Jeg fant ut da jeg måtte regne sammen og sende inn til henne at jeg har trent 1070 minutter denne uken. I overkant mye kanskje, men sånn er det når man har fått jobb på treningssenter. Og jeg elsker det! 🙂

Det har vært ekstra masse trening denne uken og resultatene er jeg veldig fornøyd med. Jeg har gått ned 2.8 kg (selvfølgelig vann første uken og derfor så høyt), 2 cm inn i livet, 1.5 cm mindre rundt hoftene og 2.5 cm mindre rundt brystet. Ingen forandring på lår og armer, men det er jeg ikke overrasket over..ikke fullt så mye og ta av der 🙂

Jeg brukte siste rest av bursdagspengene på treningsklær og utstyr. Kjøpte meg matte, manualer, strikk og coreball. Det kommer godt med hjemme når jeg skal lage program til timene jeg skal ha på Sport-Treff. Har stort sett brukt hele dagen sittende på gulvet foran steppen, notere, høre sanger om igjen, brenne en cd, brenne enda en cd, spise litt, drikke litt, og ikke minst..teste ut programmene om igjen og om igjen så jeg har fått svettet mange timer i dag!

Håper alle har hatt en fin helg! Jeg er klar for dusjen 🙂

2 kommentarer
    1. Så flink du er, og så spennende med ny jobb:)
      Har hørt om denne godteriavtalen, men jeg tror nok ikke jeg hadde klart å vært med:) Jeg har troen på lørdagsgodt og at man må kunne unne seg noe om man får lyst på, hvis ikke hadde jeg gått på en storsmell:D
      men flott at dere som klarer det er med, all kred til dere altså:)
      Så flink du er til å trene, kan tenke meg du har hatt mye endorfiner denne uken som har gått!! HURRA for det, så deilig:)
      Ønsker deg en flott dag og en fin uke:)

    2. siljeeira: Tusen takk, det blir spennende ja 🙂 Ja hvis du klarer å bare holde deg til godteri på lørdagskvelden så har jeg også tro på det..men det er dessverre ikke alle av oss som klarer det..da er det fint med en felles godteriavtale 🙂 Ha en fin tirsdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg