Madinat Jumeirah og Burj al Arab

Den første dagen i 2014 ble tilbragt på Madinat Jumeirah. Det er et fantastisk kompleks som er bygget opp for turister. Alle fire likte seg veldig godt der. Vi kunne bruke shorts og singlet uten å bli stirret på, og det var utrolig fint med byggverk i gammel stil, båttur rundt i området blant hotellene, restaurantene og butikkbodene, og Dubai’s beste restaurant (i mine øyne) – The Meat Company. Vi hadde også utsikt til det berømte seilet – det kjente landemerkshotellet Burj al Arab. Det er faktisk oppbestilt til 2015!

Jeg anbefaler dere virkelig å ta en tur innom Madinat Jumeirah om dere er i Dubai 🙂

Nå holder jeg på å kle meg opp for å besøke verdens tredje største moske i Oman. Både ankler, håndledd og hår må være tildekket!

 

4 kommentarer
    1. Hei hei :0)
      Jeg har veldig lyst å ta med min kjære til Dubai romjulen i år ( 2014) å er dette noe du kan anbefale og evnt hvor og når?
      Ha en fin dag!
      klemmer

    2. Fabiolita: Hei 🙂 Dubai var virkelig en opplevelse på nyttårsaften så det hadde han/hun nok satt veldig stor pris på!! Det er mye å se der, mine favoritter er å ha besøkt toppen av verdens høyeste bygning, sett fyrverkeriet der, spise lunsj på meat company med det berømte seglhotellet i bakgrunnen, shoppe på gammeldagse markeder i Deira og sjekke ut de gigantiske shoppingsentrene 🙂 Håper du finner ut av det!

    3. Hei hei,
      det høres jo spennende ut, reiste dere på egenhånd eller var det gjennom reisebyrå?
      Ikke så god på å jungeltelegrafen av flybilletter og hoteller på nett.. :0)
      Vi finner nok ut av det, Ha en fin da! Klemmer !

    4. Fabiolita: det var gjennom gotogate eller travelpartner, husker ikke helt hvilken, men bestiller alltid flybillettene der..billigst 🙂 Hotellene er fra booking. Lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg