Best friends in Napa

I dag tenker jeg mye på Kypros og Ayia Napa, og alle de herlige menneskene der 🙂 Hadde jeg hatt disse folkene i livet mitt hver dag så tror jeg alt hadde sett litt annerledes ut 🙂 Samtidig som det er gøy at verden er så stor, og det aldri går tomt for opplevelser, så skulle jeg av og til ønske at den var litt mindre sånn at vi kunne treffes litt oftere 🙂 Noen av mine aller beste venner har jeg møtt på Kypros. Nå drømmer vi om å finne en måte der vi alle kan bo og jobbe der 🙂 

Maria, Maria, Ivelina, Andrea, Marion og Kristina gjorde virkelig sommerferien magisk 🙂 Vi koste oss på stranden, utenfor butikken til Maria med god rosevin, på restauranter, kafeer, barer og nattklubber. Det var to uker fylt med latter, moro og kos. Tenk om hver dag kunne vært sånn! 🙂 Jeg elsker sommer, sol og strandliv, og kan virkelig aldri få nok av det. Varme, mørke kvelder med koselige lys i gatene. Man trenger aldri å kle på seg noe mer enn en kjole og et par åpne pumps. Herlige mennesker som snakker med hverandre..åh livet er virkelig bra på Kypros <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg