I tenkeboksen og PT-jobb

Hei! Til dere som ikke har fått det med dere så har jeg fått jobb som personlig trener ved Heiane Trening og Helse på Stord. Der tilbyr jeg GRATIS konsultasjoner ut februar til dere som vurderer PT eller vil vite litt mer om hva jeg kan hjelpe med 🙂 Bare til å ta kontakt så avtaler vi et tidspunkt! 🙂

Ellers beklager jeg nok en gang at jeg er så dårlig på å blogge om dagen. Det er mye som skjer, og når jeg i tillegg bruker PT-siden aktivt så føler jeg det blir litt smør på flesk med bloggen i tillegg. Samtidig så klarer jeg ikke å legge den helt fra meg, og jeg har egentlig mange planer for å få den opp og gå igjen. Det er bare det at det krever veldig mye tid og planlegging. Så spørsmålet er egentlig om jeg skal begynne å lage innleggene på PT-siden som blogginnlegg i stedet. Og så bare publisere link til bloggen på facebook. Jeg må tenke litt på dette 🙂

I mellomtiden så ønsker jeg alle sammen en super uke 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg