Victoria Beckham

Nå fant jeg ut at det var på tide og fortelle litt om en av mine absolutt favorittkjendiser: Victoria Beckham! Det er mange som liker henne, og enda flere som ikke liker henne. Jeg må bare få si at jeg digger selvironien og klesstilen til den dama!

Det begynte med Spice Girls i 1996. Jeg var aldri på konsert med de, men hadde alt som fantes av cd-er, filmer, smykker, t-skjorter, kort, plakater etc. Victoria stakk seg fort ut som en favoritt (sammen med Mel B) og når hun i tillegg ble sammen med David Beckham så kunne det jo ikke bli stort bedre.

Spice Girls i sine glansdager…haha 🙂

Spice Gilrs når de hadde reunion i fjor…extreme makeover? 🙂

Husker at jeg kjøpte det britiske gossipmagasinet OK! når de hadde bryllupsekstra om paret 🙂

Prinsessen i eventyrbryllupet 🙂 Hadde vært moro og sett hvordan hun hadde sett ut hadde det vært i dag…

Når Victoria gikk solo så var jeg ikke fullt så begeistret, men etter hvert som årene gikk så ble klesstilen hennes mer og mer imponerende og hun ble en annen type forbilde for meg. Hun begynte med “krone-jeans” som fort ble en stor suksess i Norge.

Den populære jeansen som var noe av det første hun designet 🙂

Etterhvert har hun utviklet stilen sin og latt seg inspirere av noen av mine store stilikonidoler – Jackie Kennedy, Grace Kelly og Audrey Hepburn. Hun har designet veldig klassiske og elegante kolleksjoner. Store solbriller, blyantskjørt og høye hæler, det er fantastisk! 🙂

En annen ting jeg digger med Victoria er selvironien. Uansett hvor stuck up hun virker utad så tar hun seg selv lite høytidelig hvis du ser henne i tv-programmer. Det er hysterisk morsomt!

Fantastisk dame, stå på Victoria, jeg digger deg!! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg