Tusen takk tante Siv!

Tante Siv er den yngste og eneste søsteren til pappa. Hun er en kjempeflink og snill tante som alltid har tatt godt vare på oss “tantebarn”. Hun er veldig kreativ og utrolig flink til å ta bilder. Hun er også eventyrlysten og er med på det meste: krevende fjellturer, isbreklatring, rafting, seiling etc. Sprekere tante skal du lete lenge etter! Når jeg flyttet til Bergen så fikk jeg guidede turer både på Fløyen og Ulrikken, og ost og kjeks på en sen vinterkveld 😉 

Som dere alle vet så er jeg uten jobb om dagen og drømmer om å få utvikle meg innen moteindustrien. Pappa bare ler av dette og jeg vet ikke om mamma har så stor tro på det heller. En av de få menneskene som har troen på meg og mener at jeg bør stå på for å prøve å oppnå det jeg vil er tante Siv. En dag lå det et kjempefint kort i posten med en liten bok oppi til meg. “Hvorfor har du fått dette” sa pappa. “Du har jo ikke bursdag”. “Nei, det stemmer det” sa jeg. “Men det var en kjempefin overraskelse”. 😉

Her er boken jeg fikk og et kjempefint kort som hun har laget selv. Favorittsitatet fra boken er: “Langt der borte i solskinnet er mine høyeste mål. Kan hende når jeg dem ikke, men jeg kan kikke opp og se hvor flotte de er, tro på dem…(Louisa May Alcott).

Tusen takk for støttende ord og at du tror på meg tante Siv! Det betyr mye!! 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg