Juletre i 68 deler

I år tenkte jeg at jeg skulle oppgradere til et litt finere juletre enn de aller simpleste som jeg har hatt de andre årene. Så jeg fant et som så tett og fint ut og sa at jeg ville ha det. Fikk en eske og fikk slept den med meg tilbake til leiligheten 🙂 6. desember fant jeg ut at jeg skulle pynte treet..jeg trengte å få litt julestemning for det eksisterer ikke, og det hadde vært farmor sin bursdag så jeg tenkte det var en bra dag 🙂

Gjett om jeg fikk sjokk når jeg åpnet esken og oppdaget at det var 68 deler!!! En og en gren!! Hallo!! Er det vanlig?? Jeg visste ikke om jeg skulle grine eller le 🙂 Det var 8 rader, og 8 grener som skulle settes på hver rad. Jeg har tatt noen bilder for å vise dere 🙂

En og en gren…

Litt stakkarslig juletre uten grener 🙂

Første rad satt på…

..og brettet ut 🙂

Kommet litt lenger..tok sin tid 🙂

Halveis!! Begynner å ligne på noe 🙂

Nesten ferdig 🙂

Endelig!!

Her er lysene kommet på 🙂

Og til slutt med pynt!! Valgte å holde alt i gull og naturfarger..:)

Måtte ta et bilde i mørket også..kosligere da 🙂 Storfornøyd!! Hva syns dere?? Ellers så har jeg pyntet littegrann i resten av leiligheten også 🙂

Har kjøpt meg en nisse som teller ned dagene til jeg kommer hjem..:) Mariah Carey cd-en er også obligatorisk og adventspakkene fra mamma..en hver lørdag 🙂

Jeg klarte ikke å gå fra de søte sopptelysestakene 🙂

En liten julesokk på døren 🙂

Årets adventskrans! Den er med telys, men syns den var saa fin 🙂 Hadde planer om å kjøpe en liten julestjerne å sette i midten, men til nå har jeg ikke funnet noe annet enn gigantiske julestjernetrær noen sted!

Måtte dekorere badehyllen litt..med en fake julestjerne og en liten engel..ser jeg har glemt strekkoden inni der..den skal fjernes..hehe 🙂

2 kommentarer
    1. It looks absolutely fabulous! We have hardly any Christmas decorations cos we go to my parents for the holidays. After seeing this I really think we should have a lot more nice Christmas things at home too!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg