En trist nyhet i Larnaca

I

I går kveld var jeg ute i Larnaca sammen med en veninne, Valeria. Vi var en tur på Preserve, men der var det stappfullt som alltid så da gikk turen til Dracula der det også var ganske så folksomt. Det var første turen min ut etter at jeg begynte på Easylife igjen og jeg merker at det ikke var helt det samme uten alkohol. Men musikken og selskapet var bra så jeg holdt ut til litt over klokken 2 🙂 Så fikk jeg en kjempetrist nyhet på telefonen min fra Charleen. At Whitney Houston var død!! 🙁

Whitney Houston var en av mine første store idoler. Sammen med Thriller og Bad fra Michael Jackson så var vel The Bodyguard en av de første kassettene jeg hadde som liten. Vi danset mange slow sanger på barne- og ungdomsskolen til “I will always love you”, og det er fremdeles en av de nydeligste sangene jeg vet. Det samme gjelder “Greatest love of all”, og det er ikke få ganger vi har sunget og danset til “I wanna dance with somebody” opp gjennom årene 🙂 Whitney Houston døde dagen før Grammy utdelingen i USA. Dette er en pris som hun har vunnet 6 ganger, og Jennifer Hudson skal under utdelingen i år synge en sang dedikert til henne.

Det mest ironiske av alt..Whitney holder på å spille inn en film som heter Sparkle som skulle blitt gitt ut i løpet av dette året. Den skulle handle om tre søstre som dannet et suksessfullt band, men som ble preget av berømthet og narkotika…

Mine tanker går til Bobbi Christina som har mistet mammen sin…og til resten av familien som sikkert har det helt forferdelig..jeg kommer aldri til å glemme deg Whitney <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg