En fantastisk helg

Monica og jeg har hatt en super helg i Bergen! Fredag var vi på Ikea før vi sjekket inn på Bristol sammen med Daniel Nannskog..haha 🙂 Lørdag var det så klart shopping og god mat på Jacob Aal før Lenny Kravitz konsert. Jeg må vel si at eneste gangen jeg kan takle litt regn er når Lenny er på scenen! Det var helt FANTASTISK! Og jeg fikk alle favorittene mine!!! I tillegg stod vi så nærme scenen at vi nesten kunne ta på han! Hysterisk! Jeg er sikker på at definisjonen på KUL kommer fra Lenny, han er helt rå.

Klar for konsert..må alltid ha fjær i ørene når jeg skal på Koengen 🙂

Monica var litt finere antrukket enn meg 😉

Første sang..WOW!! 🙂

Keeps getting better 🙂

Stand by my woman..favoritten min! 🙂

The band 🙂

Her er han på vei ned til oss i regnet..eller the liquid sunshine som han kalte det!! 🙂

Sånn så vi ut når konserten var slutt..kliss våte..og iskalde!! Evig takknemlig til mamma for de gamle Aker Kværner regnfrakkene hun klarte å rote frem! Vi hadde planer om å gå ut etter konserten, men de ble erstattet med 30 minutter i dusjen for å prøve å tine..for så å ligge resten av kvelden under dynen 🙂 ALT for Lenny! 🙂

Helgen ble avsluttet med Snow White and the Huntsman og smågodt på søndagen 🙂 Filmen var knall, og det var jo utrolig artig at Huntsman var en gammel Home & Away skuespiller! Kjekt at de kommer seg frem de også 🙂

Tusen takk for en koselig helg Monica!! 🙂

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg