Kyriaki in Napa

I går kom Kyriaki til Ayia Napa. Det er en av mine beste kypriotiske veninner. Vi gikk i klasse på CIIM fra 2007 til 2009. Hun jobber veldig mye for tiden så det er ikke enkelt å få truffet henne…men i går kom hun og vi hadde fantastisk middag på Sage 🙂 Hun hater sommeren og elsker vinteren så vi måtte sitte inne i air condition..haha…:)

Pepperstek til meg..endelig! Nam!!

Litt usikker på hva Kyriaki spiste, men det var en steik av et slag 🙂

Så ble det noen drinker på Velvet 🙂

Vi fikk også danset litt! Fulgte henne til bilen klokken 1, hun skulle tidlig på jobb dagen etter og hadde en times kjøretur til Nicosia så tipper hun har hatt en lang dag i dag..men kjempekoselig var det..vi hadde veldig mye å snakke om!! 🙂

Roboten på Velvet Lips er fascinerence…mannen inni er sikkert 150 cm høy og går akkurat som han er født på stylter 🙂

Fikk lagt nye negler i går…så utrolig deilig å slippe å gjøre det selv! Første gang på over 2 år at jeg har latt noen andre gjøre det 🙂 Hun var en søt og flink russer som hadde vært på ferie her og forelsket seg i en bulgarer som hun endte opp med å gifte seg med. Hun tilbydte meg discount kort for neste år når jeg skulle flytte tilbake…haha..I wish! 🙂

Sånn var utsikten min på stranden i dag..fra første rad…bare en dag igjen 🙁

Nå skal jeg pynte meg og gå ut for drinker med en del venner! Siste kvelden 🙁 🙁 🙁

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg