Mine fine julegaver

Nå er jeg tilbake fra Bergen etter en koselig julefeiring der 🙂 Så utrolig mange fine julegaver jeg har fått! Tusen takk alle sammen!! Tenkte jeg ville vise dere noen av dem 🙂 Elsker den nye partyvesken i Alexander McQueen stil..den blir garantert med hvis jeg skal ut i kveld 🙂

Fikk fine nye topper også..kjekt med litt farger 🙂

Smykkestativet skal fylles opp 🙂

Gossip girl sesong 5, Rihannas nye CD og kjekke småting 🙂

Nydelig pute som flinke Trude har strikket! Og vakkert hvitt sengesett i bomullssateng. Jeg skal sove godt nå 🙂

Boks til å ha lys i..den var fin 🙂

Masse fint til kjøkkenet…kakeform, lysblå panne, mariskål og lysrosa service 🙂

Kjekke bøker til kjøkkenet..og fra moteverdenen 🙂

Fine nye løpesko fra Asics! De skal testes ut i løpet av uken 🙂

Nå er det litt utpakking som står for tur..jeg vurderer om jeg skal ut i dag eller ikke..spinningmaraton i tre timer fra 12-15 i morgen og jeg har følelsen av at det blir hakket hardere om jeg går ut i kveld..men det er jo bare 2.juledag en gang i året så kanskje jeg må 🙂 Det er deilig at matspisingen og sitte-i-ro latskapen er over. Det skal bli deilig å komme i gang med trening og et normalt kosthold igjen. Kickstarten med maraton i morgen tror jeg blir bra 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg