Oslo update

Her har dere beviset..gjennomført kurs og litt flinkere 🙂 I går laget vi ny hjemmeside for Kystpartiet..det var moro..var jo ikke annet enn forbedringspotensiale der! Hadde vært moro om de hadde tatt den i bruk…tipper de hadde fått noen flere stemmer 🙂

Filming i Oslo 🙂

114 kroner for en LITEN salat på BIT. Kyllingen er supergod og utvalget er knall, men herregud så lite man får for pengene! De som jobber der gir deg altfor lite når du sier noe..boksen er jo halv. Sier jeg kylling så vil jeg ha mer enn tre kyllingbiter liksom.. 🙂

Nytt stygt langt skjørt til Oman. Gruer meg til å dekke meg til i varmen 🙂

Pensum til treningsveileder er HEAVY! Jeg ser bare TEKST!

Ellers hadde jeg ny PT-time i går. Jeg er litt usikker på hvordan dette kommer til å gå. Det er helt insane på timene, men jeg føler meg liksom så usikker på hva jeg skal gjøre ellers. Jeg føler jo nesten at jeg trener mindre nå enn til vanlig, og det liker jeg ikke. Trening gir meg energi, jeg trenger det i hverdagen! Venter på program i dag, så vi får se hvordan det går. I går var det fatburn som stod på planen. En beinhard crossfitøkt. 5 runder med følgende øvelser:

20 bulgarske utfall

10 dype dips

20 push-ups

40 russertwist

10 jumping jacks

Deretter var det magetrening. Det var PINLIG. Jeg har jo virkelig ikke magemuskler. Prøvde fem eller seks ulike varianter der jeg ikke kjente noe i magen, men bare fikk vondt i ryggen. Til slutt ga hun opp og sa hun måtte gjøre litt mer research. Haha, følte meg så dum! Vi kom frem til følgende: veldig SVAK core kjernemuskulatur, svak nakkemuskulatur og svake håndledd. Supersterke og utholdende bein. Hun sa faktisk at det var helt insane at jeg ikke hadde vondt i beina etter mandagens økt. På mange måter er det jo en stor kompliment å få høre dette, på den annen side så sa hun at fordi jeg har trent i så mange år og har utviklet beina på den måten, så vil det kreve noe helt sinnsykt mye av meg for å få til noen endringer. Så neste uke skal vi til med noe supergreier, høres vondt ut. Hun var jo heller ikke videre imponert over den iskremen jeg spiste dagen før. Fikk beskjed om å holde meg beinhardt til dietten, foruten frimåltidet på lørdag.

Jeg får se hva jeg får på mail i dag så får jeg ta det fra der….nå er det snart avreise tilbake til Stord..nærmer seg helg 🙂  

8 kommentarer
    1. Huff, Lisa, her var det MYE elendighet på en gang. Men jeg må flire litt og, for du skriver jo så levenede! Min største bekymring idag er at samboeren ikke går på limpinnen mht alle de gode reiseforslagene mine for høsten. Cabo ble møtt med taushet….
      Ja,det er en grunn til at billige flybilletter ER billige, fulle av restriksjoner er de. Hvilket hotell har dere booket inn på i Abu Dhabi?

    2. lineinspirasjon: ja det føles virkelig ganske håpløst nå fremover med økonomien! Og jeg vet jo at det kommer til å gå litt penger på den kommende ferien uansett hvor flink jeg er! Vi skal bo på Jumeirah at Etihad Towers Hotel! Et gigantisk rom der! Har aldri i hele mitt liv bodd på et femstjerners hotell så det blir jo spennende!

      Håper det ordner seg for reisehøsten din..du er jo ikke Line uten alle turene dine! 🙂 Det blir jo som å ta fra meg granateple! 🙂

    3. Har hørt om hotellet i Abu Dhabi, men kan ikke huske å ha sett det.
      Å, du, reisehøst blir det uansett. Berlin imorgen, Sardinia om tre uker. Dubai i november. Høstferie SKAL jeg/vi på. Pluss at jeg skal-skal-skal til New York, trolig en helg i okober. Har kommet på granateplekjøret igjen jeg og, fant noen middelmådige på jallabutikken min. Hvordan KUNNE jeg ha pause i noen uker, skjønner avhengigheten din!

    4. Off da dette var mye motgang… Men når det er nedoverbakker, er det ALLTID oppover bakker husk det <3
      Damn så mye for en salat? Hehe enig med deg 50,- hadde vært fint max 60 med 0,5l vann 😉
      Blir spennende å se rommet du får nå da hehe tipper det er RÅ flott!
      Nyt reisinga menst du kan, hehe min tid kommer mer å mer etterhvert ;p
      Og ja... Jeg ser å bare tekst på disse sidene der :S
      Ha en fin kveld!

    5. lineinspirasjon: Åh det høres bra ut! Jeg DRØMMER om New York! 🙂 Haha ja det eneste jeg hater er at tennene blir så sinnsykt gule av det! Setter seg liksom som et lag over…så utrolig ekkelt! Lurer på om det finnes andre alternativer for å få det bort enn å gå til tannlegen. Tannkrem hjelper ikke. Har du opplevd det? Fikk jo sjokk når jeg var hos tannlegen sist og hun pusset dem, hvor hvite de egentlig var! Nå er det back to yellow! God tur til Berlin i morgen, skal du løpe?

    6. Gule tenner av granatepler, det har jeg ikke tenkt på….Men tror at du spiser veeeldig mye mere enn meg, her blir det i perioder for tiden når jeg “tar meg tid til å renske de”. Skulle gjerne ha spist granateple til hvert måltid!
      Berlin blir bra i helga, flott vær, kafeliv og halvmaraton søndag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg