Streng diett og treningsplan

Nå er jeg i gang. I løpet av 2013 har jeg gradvis lagt på meg mer og mer. Etter jul så toppet vekten seg, og var høyere enn den har vært på over 3 år. Jeg føler meg absolutt ikke komfortabel i egen kropp, og bestemte meg derfor for at 13. januar var den magiske datoen. Fra 13. januar og 12 uker frem skal jeg ha superkvalitet på kostholdet og treningen. Det blir mye mindre reising med jobben enn i 2013, noe som gjør dette enklere.

 

Jeg har satt opp kostholdsplan til meg selv. Havregryn, cottage cheese, proteinpulver, kjøtt, fisk og grønnsaker er det som hovedsaklig kjennetegner den. Riskaker, shake og frukt etter hard trening. Kaloriunderskudd. Små, men flere måltider. 4 styrkeøkter i splittprogram, 3 løpeøkter, 1 crossfitøkt og 1 yogatime skal gjennomføres hver uke. Pluss mine egne timer på Sport-Treff.

Jeg gleder meg til å kjenne at kroppen kommer nærmere der jeg vil ha den! Målet er å redusere vekt og fett%, bli sterkere, og komme full i selvtillit til fullførelsen av PT-utdannelsen i Florida i april 🙂 Jeg har en lang vei å gå, men man blir aldri bedre bare ved å ønske seg noe. Man må jobbe hardt for det hver eneste dag, og utfordre seg selv både mentalt og fysisk.

Blir spennende å se om jeg endelig klarer å nå målet mitt! Akkurat nå står det hvertfall ikke på viljen! 🙂 Håper kroppen jobber på lag!

 

4 kommentarer
    1. Hei :0)
      Jeg har stor tro på at du klarer da motivasjonen din er på plass og du har lagt forholdene til rette iht jobb og fritid! Jeg heier på deg!!
      Klemmer og masse lykke til på veien!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg