Life in Ayia Napa

I løpet av Kyprosturen hadde jeg ca. to uker i Ayia Napa. Det er der min godeste Maria bor – en av mine aller beste veninner. Ble kjent med henne når vi jobbet sammen på Carwash i 2011. Jeg er også glad i Overall magic gymmet, der jeg er fast inventar på morgenen før stranden. Finnes ikke bedre måte å starte dagen på enn en svett økt med muskelgutta! Haha 🙂 Gymmet er ikke så stort, men nytt og utstyrt med det man trenger for en god styrkeøkt. I tillegg har de supergode møller av modellen woodway. En sånn en ønsker jeg meg! Så gode å løpe på!

Butikken til Maria min 🙂 

Marion kom ned og var med i 10 dager. Mye moro!! 🙂

Peppersteik…nam nam 🙂

Vi var innom tivoliet en dag og fikk tatt vår faste berg- og dalbane..haha…ler oss ihjel hver gang!

Yoghurtis med granateple….nam nam!

7D-kinoen måtte vi ha med oss i år også..morsomt med alle effektene…luft under beina og i nakken, vann, lukter etc. Den ene filmen var skikkelig skummel og vi hylte..haha..godt vi var alene i rommet!

Fersk frukt på stranden…I love it! 🙂

Kypros-Maria utenfor vinbutikken 🙂 

For en nydelig ferie det har vært! Det er få steder i verden jeg har det så bra som når jeg er på Kypros. Hadde det bare vært muligheter for å flytte tilbake! Med litt mer enn 3 euro timen…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg