En lørdag på Stord

img0008

Ble vekket tidlig av mamma og pappa som skulle reise på hytten sammen med noen vennepar..masse pakking og styr uti gangen, så da fant jeg ut at jeg like godt kunne stå opp 🙂 Tok en tur til Trude og ble tatt godt imot av Thea…hun var i skikkelig godt humør og ville bygge hus med klosser 🙂 Så da ble det litt bygging før Trude og jeg tok en tur på senteret på Heiane og kikket litt…der ble det jo som vanlig litt shopping..fant en søt tights med sommerfugler, en glitrende topp med paljetter som nå for det meste ligger strødd hos Elisabeth (sorry!! :)), et par søte sko og en enkel hvit topp! Fant også en liten søt korg med vaskekluter som jeg måtte kjøpe! Skal jo liksom spare til sydentur…men den passer til en større korg jeg allerede har  så da var det ikke noe valg:)

Så var vi innom Renate på flisebutiken og det var jo artig! Der var det jo blitt skikkelig fint, de har jobbet mye for å få det til 🙂 Fant jo drømmekjøkkenet så nå er det bare til å begynne å spare….NYDELIG!!!

0f96e6283b

Monica, Terje og Kenneth plukket meg opp rundt halv 7…da skulle vi til Elisabeth! Hun disket opp med hjemmelaget pizza og vinen ble dratt frem 🙂 Siri var også innom en tur. Var en koselig kveld sammen med gode venner som ble litt ødelagt av delis og en forferdelig taxikø. Men det er alltid koselig å være sammen med gjengen 🙂

img0019

img0026

I dag har jeg bare sett Michael Jackson opptak fra i går og det skal jeg fortsette med en stund til før mamma kommer hjem og vi skal besøke besten og besto! God søndag til alle! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg