Nadal er videre og jeg skal til Kypros

rafa

Da har jeg fått med meg Nadal slå Richard Gasquet. Syns egentlig det var litt trist at Gasquet måtte møte Nadal i første runde, jeg liker han i grunn ganske godt. Men det var jo ingen tvil om hvem som skulle vinne da 🙂 Nadal er tilbake i storform kan det virke som!! Nå er det bare å krysse fingrene for at knærne holder og han kan fortsette mot toppen. Lykke til Rafa! Heier på deg 🙂

kypros

I dag har Marion og jeg bestilt tur til Kypros!! Vi drar i morgen! Kjenner at det skal bli godt å komme seg bort og få litt sol på kroppen 🙂 Vi tok den billigste turen vi kunne finne så det er uspesifisert! Det verste som kan skje er at vi havner i “grønne omgivelser” i Green Bay, men der er det hvertfall fine hotell! 🙂 Gleder meg!

En super uke til alle!! 🙂

6 kommentarer
    1. Så koselig med blogg, snuppis! Da e lett å bli hekta 😉
      Gøy å sjå ka så skjer der borte i ville vesten 🙂

      Ska forøvrig te stord 16. sept, så gi ein lyd hvis du e heima den helgo 🙂

      Gla i deg!
      Klem

    2. Så koselig!! Ja det er litt moro med blogg…elektronisk dagbok på en måte..og så er det jo så greit at man kan legge til bilder 🙂

      Jeg har planer om å komme hjem den helgen så da håper jeg vi snakkes!! Mulig Trude har fått baby også da..hun har termin 16 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg