Hvil i fred kjære farmor

Vi fikk akkurat en trist beskjed på telefonen fra pappa som er i Bergen. Farmor sovnet inn med familien rundt seg 20:15 i kveld…på lillejulaften…jeg må vel egentlig si at julen er ganske ødelagt for oss…og stakkars pappa som har mistet mammaen sin 🙁

Jeg er veldig glad for at vi var i bursdagen til farmor for to uker siden og fikk se hun frisk og glad. Da fikk jeg snakket mye med henne 🙂 I tillegg har jeg besøkt henne mer denne høsten enn jeg har gjort når jeg har bodd i utlandet..men det hjelper jo i grunn ikke så mye.

Har mange gode minner med farmor…i fjor var hun her og feiret jul med oss og lo godt til grevinnen og hovmesteren på lillejulaften..utrolig hvordan ting kan forandre seg på 1 år… Når vi var små så var det fast tradisjon med pepperkakebaking hos farmor. Hun er en fantastisk person som alltid har reist masse og alltid støttet meg i å reise verden rundt og studere i utlandet (i motsetning til mamma som ikke var fullt så entusiastisk). Hun har alltid sagt det hun mener og kommet med litt spydige kommentarer hvis hun mener det passer seg..men så var hun også flink å skryte når hun fikk hjelp også 🙂

Kommer til å savne deg farmor, glad i deg…hvil i fred!

Et nytt bilde av farmor og pappa på julaften i fjor..forferdelig trist at hun ikke er blant oss lenger 🙁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg