Koselig helg på Stord

Denne uken har gått utrolig sent..jeg har ikke vært helt i form. Det var derfor utrolig herlig når fredagen kom og jeg kunne sette meg på båten mot Stord. Fredrik hentet meg på kaien og mamma hadde laget pannekaker til middag. Nam!! 🙂 Fikk også et skjerf i presang av mamma (samme som et jeg var så glad i som ble stjålet på Callibar for noen uker tilbake). Fantastisk! 🙂 Mamma fikk en bokstav jeg hadde malt…H for Haktorson…

Var innom Heianesenteret og kjøpte to kjoler og lerret til det neste MJ bildet jeg skal male (samme stil som det jeg malte til Fredrik sist som skal henge sammen med det andre) og brukte kvelden på å rydde litt i gamle smykker og hårting. Var mye som gikk til “Romania” 🙂

Lørdagen sov jeg til halv 12!! Fikk sjokk når jeg våknet og så på klokken…men det var i grunn ganske herlig å få sove litt også 🙂 Så dro meg og mamma på en shoppingrunde som sprengte hele budsjettet jeg har holdt den siste måneden. Er i grunn litt skuffet over meg selv, men kom hjem med ny blondekjole, nydelig toalettveske, masse fine ting fra Fem Høns (man kan bli gal av å gå der!) og Frøken Lande og en haug med andre småting. Har vært en dyr helg!! Men jammen er det moro 🙂

Kom ikke hjem igjen før jeg omtrent måtte begynne å gjøre meg klar for å gå ut. Antrekket ble en leopardkjole som jeg kjøpte for noen måneder tilbake og liksom aldri helt har fått til å bruke. Hadde en kjempekoselig kveld med Anne Kathrine, Daniel, Elise og Lars 🙂 Fantastiske mennesker!! Vi dro på Leirvik etterpå og det var kanskje ikke så stor suksess. Jammen meg masse rare folk på Delis..:) Uansett så er det alltid koselig å være med Anne Kathrine…samme hvor vi er!! 🙂

I dag har jeg brukt formiddagen på å rydde i klesskapet…endte opp med å kaste så mye klær at det omtrent fylte to bossekker. Etterpå dro vi til godeste besto og besten. De fikk påskeegg som jeg hadde malt til dem (med marsipan, sjokolade og seigemenn oppi) og ble storfornøyde. Koselig å se dem 🙂

Nå er jeg tilbake i Bergen, har pakket ut de nye tingene og funnet ut at jeg ikke har noe sted å sette dem…hehe…Håper alle har hatt en fin helg!! 🙂
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg