Føler meg ikke hjemme i leiligheten

Det er rart..jeg er blitt veldig fornøyd med det nye rommet mitt…stort, lyst og fint – i grunn finere enn det jeg hadde før. Problemet er bare at jeg ikke føler meg hjemme her. Jeg savner den gamle leiligheten. Kanskje det også har noe med saken å gjøre at første dagen jeg flyttet inn så var George her så det føles i grunn som om det er hans leilighet også. Bare at han er ikke her….

Jeg har heller ingen tv-kanaler, det er visst heller ikke mulig på disse to månedene, men jeg fikk internett i dag så det var jo fantastisk!

Jeg føler meg skikkelig ferdig med Bergen nå så tanken på to måneder til her kjennes veldig lenge. Jeg er lei av å være så mye alene, gleder meg til å være rundt venner og familie igjen 🙂 Hva jeg skal finne på når jeg flytter til Stord aner jeg ikke. Jeg har veldig lyst å studere videre…aller helst moteledelse, men siden jobbmulighetene for det er minimale så er det journalistikk som står høyest som nummer to. Har prøvd å sjekke opp om det er mulig å ta noen årsstudium i journalistikk, men virker som om alle universiteter og høyskoler bare har bachelor grader. Tre år til med studier blir nok litt lenge – både med tanke på det enorme studielånet jeg allerede har..og hvor gammel jeg er. Skulle gjerne vært 19 igjen..og valgt helt annerledes når det gjaldt utdannelse. Jeg får pønske videre hva jeg skal gjøre…aller helst vil jeg bare flytte til det store utland og leve livet i varmen!! 🙂

Hadde man bare blitt rik av det!! 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg