Aske fra Island ødelegger alt…

Hvem kunne trodd at grunnen til at vi ikke får reise til Barcelona er aske fra Island? Hvis jeg forteller det til noen som ikke har lest nyhetene så regner jeg med å få en god latter i retur.

I følge nettavisen så stenges Flesland i 2 døgn…det betyr at drømmen om Barcelona går i grus. Det er luftstrømmen som kommer fra nordøst som gjør at asken fra vulkanen Eyjafjallajokull pøser inn over Vestlandet og Hordaland. Aske fra vulkanutbrudd er farlige for flytrafikken og kan i verste fall ødelegge flymotorene. Akkurat nå er jeg så klar for Barcelona at jeg lett hadde tatt sjansen.

Jeg kommer nok ikke til å være i det beste humøret hvis jeg må på jobb i morgen nei…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg