17. mai på Stord og påfølgende uke i Bergen

Har ikke fått tid til å skrive om 17.mai feiringen enda, så fant ut at nå var det på tide. Stod opp tidlig og fikk på meg bunaden. Siden jeg ikke hadde vært ute dagen før, ble jeg med mamma og pappa på Langeland skole. Kjenner virkelig ingen der lenger, så det var veldig kjekt at Maya, Thea, Trude og Espen også hadde tatt turen 🙂

Mamma og jeg i Trodlahaugen og venter på at toget skal passere…

Trude, Maya og jeg…Maya var så skjønn med bunad 🙂

Thea var også nydelig søt i nasjonaldrakten 🙂

På ettermiddagen var vi og så “Borgartoget”. Der traff vi Anne Kathrine, Nils Olav, Knut Erik, Henrik og resten av Solberg-familien. Elise hadde lagt bunad til hele gjengen, skikkelig imponerende! Knut Erik og Henrik var også fantastisk nydelige i bunader! 🙂 Fikk dessverre ikke noe bilder av de 🙁 Etter at vi hadde vært på Leirvik måtte jeg hjem og pakke og ta båten tilbake til Bergen.

Onsdag ettermiddag hadde jeg besøk av tante Siv. Vi spiste blomkålgrateng og pratet. Jeg fikk nydelig blomsterbukett og skjønne lys og servietter av henne. Veldig koselig kveld 🙂

Tusen takk tante Siv! Blomstene står fine enda 🙂

Fredagen hadde jeg besøk av Tonje som jeg bodde med i Oslo. Det var fantastisk koselig og hun var akkurat den samme med unntak av at hun hadde sluttet å drikke. Sjokk! Vi drakk derfor farris i solen på Harbour 🙂 Når solen gikk ned dro vi hjem til meg og fortsatte pratingen der 🙂 Gla i deg Tonje!

Her er Tonje under en av våre utflykter fra da jeg bodde i Oslo 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg