Rafael Nadal

Helten, den aller flinkeste, beste, fineste, snilleste herligste tennisspilleren ever!! Jeg ble fan av Rafael Nadal for mange år siden da jeg tilfeldigvis satte på NRK en sommer jeg kjedet meg veldig. Der var Wimbledon og Nadal spilte i kvartfinale. Han vant den, men tapte semifinalen. Det var Federer som tok gullet da, men Nadal ble fort favoritten. Dette hadde nok en god del med det spanske utseende hans å gjøre, men også det faktum at han virket så utrolig ydmyk og snill mot alle. 

Nadal sammen med en “paralympics” fan 🙂

Etter hvert som årene har gått så har jeg fulgt med på alle grand slam turneringer, og fulgt Nadal mot stjernene 🙂 Det er virkelig fantastisk å se han spille! En utrolig fysikk, konsentrasjon og utholdenhet. En vakker dag skal vi gifte oss!! 🙂  

Nå er han igjen verdensener etter å ha knust Robin Søderling og vunnet hele French Open!! 🙂 Stå på Rafa, jeg heier på deg for evig og alltid!! Krysser alle fingre for seier i Wimbledon, du er fantastisk Nadal!! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg