Besøk av mamma og Anne

Jeg har vært skikkelig dårlig på å blogge i det siste. Dette satser jeg på skal komme seg når jeg etter hvert får Internett i leiligheten (når det skjer vet jeg ikke..ting tar tid..men det er bestilt). Jeg har mye å fortelle, men det må bli over flere blogginnlegg.

Mamma og kusinen hennes Anne reiser fast på en ukes ferie til Kypros hver høst. Dette året var jeg utrolig heldig som var der samtidig. Hadde en kjempekoselig uke sammen med dem i slutten av september/begynnelsen av oktober. Vi var i Protaras på Fig Tree Bay stranden de fleste dagene, og ute og spiste gode middager og desserter på kveldene. For min del passet det kjempebra at jeg jobbet på Carwash og ikke begynte på jobb før 12.30 (natt) denne uken. Mamma hadde også med klær, nutrilettbarer, og dvd-er fra Norge, så det var julaften 😉 Tusen takk for en koselig uke 🙂

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg