Siste kveld i Ayia Napa

Lørdag 5. november hadde jeg min siste dag i baren på Carwash. Det var veldig trist å si hadet til alle, både de jeg jobbet med og flere av kundene som var der hver eneste dag. Har hatt utrolig mye moro på Carwash, det er en fantastisk familie som jeg er stolt av å være medlem av J Har fått tilbud om å komme tilbake som manager eller marketing neste år, men nå har jeg fått fast jobb innen markedsføring så jeg tror jeg får holde meg til den.

Sammen med Deon..den fantastiske sikkerhetsvakten paa Carwash 🙂

Sammen med Carwash DJ Anthony T 🙂

Utenom Carwash og folkene der så var det på alle måter herlig å forlate Ayia Napa. Leiligheten i Larnaka er et slott i forhold til sengen bak gardinen på kjøkkenet i Napa. Senior Frogs hadde som den siste baren også lukkeparty den samme lørdagen som var min siste. Restauranter, butikker, og til med stranden stengte i slutten av oktober.

På min siste dag så var Ivelina, Andrea, Maria og jeg en tur på Senior Frogs og hadde en vodka cranberry før jobb. Carla hadde permisjon fra sykehuset så hun også var en liten tur innom. Hadde en moro siste kveld på jobb, stappfullt i folk og masse tips 😉 Neste år skal jeg tilbake på ferie!!

Ivelina og jeg 🙂

Min siste kveld i Ayia Napa, og lukkeparty paa Senior Frogs 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg