Ulrikke-kjolen

Fredag fikk jeg kjolen i posten som jeg så på Ulrikke Lund sin blogg og fikk Fredrik til å kjøpe for meg. Jeg snakket med butikkdamen gjennom mobilen og hun sa at Ulrikke hadde kjøpt størrelse 40 selv om hun vanligvis bruker størrelse 34. Jeg synes det høres litt merkelig ut..jeg bruker 36 i kjoler..så jeg tok 40 jeg også, i frykt for at den skulle være for liten. Fredrik tok den med hjem til mamma som prøvde den og sa at den var ganske stor og lang. Jeg var derfor litt skeptisk til hvordan den kom til å være på meg. Som jeg trodde så var den litt stor, men jeg brukte ett belte til å knytte den opp og synes den ble dritkul!! 🙂 Love feathers!! 🙂

Fant ut at den ble fin med en dressjakke over også 🙂 Fornøyd!! 🙂

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg