En lørdag i Nicosia

Sånn så jeg ut i dag! Har hatt en utrolig herlig dag i solskinnet i Nicosia 🙂

Jeg ELSKER Kypros! Jeg elsker livet her, både Larnaca og Nicosia er så levende. Det er alltid folk i gatene, butikker, kafeer og restauranter er fulle i folk og alle kler seg opp for å gå ut. Det er så gøy!! 🙂 Det er så mange nydelige kafeer og restauranter her, butikkene er helt fantastiske..jeg kan ikke si annet enn at jeg elsker å bo her!! 🙂 Hadde jeg bare hatt litt bedre økonomi så hadde alt vært supert!!

Sammen med Kyriaki på en nydelig kafe i fransk stil som heter “Mint og Kanel”. Maten så fantastisk ut. 🙂 Skal definitivt tilbake dit når jeg er ferdig med denne pulverdietten!

Elsket denne genseren! Skulle gjerne tatt den med hjem, men den var for dyr 🙁

To nye shortser fikk bli med hjem…en til valentine..haha..herfra og en hvit blondeshorts herfra så nå kan sommeren bare komme! 🙂

Fikk også med en pelsvest på 70% rabatt fra en butikk som heter People..

Nye pumps fra Avramides..:)

Jeg kjøpte meg en blomstrete veske i dag! Av alle ting! Det er så mye blomstermønster i motebildet nå, men jeg har lite av det så fant ut at en veske kanskje kunne gjøre susen 🙂 Og så passer den til de brune støvlettene mine som jeg er så glad i 🙂

Fikk også med en hatt fra Accessorize til 70% rabatt..det blir spennende å se om jeg tør å bruke den 🙂

Kyriaki kjøpte seg et dritkult armbånd på designerbutikk 🙂

I kveld skal jeg ut med en veninne her i Larnaca, så nå er det hårfarging på gang som belønning for 3 (nesten) overståtte uker på shake!! 🙂 Ønsker alle sammen en knall lørdagskveld! 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg