Leilighetsjakt på Stord

Når jeg skal flytte tilbake til Stord så må jeg nesten ha en leilighet. Kommer til å klikke for både meg og mamma og pappa hvis jeg skal bo hjemme. Ser på både kjøp og leie, men det er omtrent ingenting bra å finne i min prisklasse. Drømmestedet for meg å bo hvis jeg skal bo på Stord er jo uten tvil i leilighetsbygget som ble bygget i Hamnegata i 2005, med balkongen omtrent i sjøen og utsikt rett mot Leirvik sentrum. Det er noe spesielt med å våkne opp hver morgen og spise frokost foran “havet” 🙂 Problemet er jo at leilighetene der er SVINDYRE så jeg kan nok bare fortsette å drømme om å noengang få bo der..de er definitivt Stords svar på “Solsiden” eller “Aker Brygge”.

Tenk å kunne våkne opp her hver morgen;)

Mamma og pappa har hjulpet meg utrolig mye i avgjørelsen min om å flytte tilbake til Stord. De gjør utrolig mye for at ting skal gå i orden med den nye jobben, går på visninger på leiligheter og bruker mye tid på at ting skal ordne seg for meg. Jeg setter kjempestor pris på det! Hvis det ikke virker sånn så er det bare fordi jeg er så utrolig lei meg for at jeg samtidig må flytte fra Kypros. Setter stor pris på dere mamma og pappa!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg