Kjolesalg på B.Young i morgen

I dag har jeg bestemt meg for å være modell for dere for å vise frem alle de fine kjolene dere kan få med 25% rabatt på B-Young i morgen, fredag og lørdag!! Ikke alle modellene er like fine på meg, men jeg er en gjennomsnittlig person med en ganske så vanlig kropp så jeg tenkte det var kjekt å kunne få se kjolene på noen i stedet for hengende på en kleshenger! Det hjelper jo også meg til å bli bedre kjent med modellene sånn at jeg kan svare dere bedre på spørsmål om kjolene 🙂 Løp og kjøp!! 🙂

Korallfarget blondekjole fra Sisters Point til 450 kroner.

Løs kremfarget kjole med åpen rygg fra Ichi til 500 kroner.

Samme kjolen som over, men i marineblått.

Søt blondekjole fra B-Young til 400 kroner. Kommer også i hvit.

Nydelig Floyd kjole til 1500 kroner. Kommer også i champagne.

Kjempefin Floyd kjole med hvit overdel og svart skjørt til 799 kroner.

Min favoritt fra Funky Girls! 1099 kroner, fantastisk kjole!!

Den lille sorte fra Sisters Point..:)

Tøff svart kjole med beige skjørt og svarte blonder fra Sisters Point.

Billigkjole til 199 kroner fra Sorbet!

Tøff Sisters Point kjole til 499 kroner!

Mønstrete Sorbetkjole til 599..helt i tråd med vårens Dolce & Gabbana print!!

Nydelig todelt kjole med ferskenoverdel til 399 kroner.

Floyd kjoler på tilbud til kun 299 kroner!! Kommer også i korallrosa.

Enkel løs kjole til 199. Kommer også i svart og cerise.

Klassisk kjole fra Floyd til 899 kroner.

Søt rysjekjole fra B-Young! Kommer også i grønn og lilla (noen få igjen i lilla).

Beige og blå kjole til kun 199 kroner. Her kombinert med eget belte som jeg syns gjør den litt kulere 🙂

Stilig blondekjole fra Sisters Point! Samme som den korallfargede på første bildet.

Nydelig Floydkjole i grønn farge til 1199 kroner. Sjalet er inkludert.

Funky girls kjole til kroner 699.

Samme kjolen som over, men i en hvit utgave 🙂

Liten sommerkjole, kommer også i marineblått 🙂

Blomstete kjole fra Floyd til 899. Kun fire stykker så her blir det ikke mange som blir lik deg!! 🙂

Kjempetøff rødoransje kjole fra Ichi til 400 kroner 🙂

Kjempeskjønn blondekjole fra Ichi til 500 kroner.

Elsker denne hvite kjolen fra Ichi!! 🙂

For dere som skal i sommerbryllup: hva er vel bedre enn en lang og flagrende sommerkjole fra Sorbet til kun 799 kroner?? 🙂

Samme kjole som over, men i blåtoner 🙂

Håper vi sees i morgen!! 🙂

5 kommentarer
    1. hei.
      jeg er på leting etter en kjole du har her på bildet. er yndlingskjolen min som jeg har hatt men er blitt ødelagt..og jeg vil ha ny!!! den som er svart med fersken overdel..
      vet du hvor jeg kan få tak i denne?
      mvh mari

    2. mari: Hei Mari! Vi hadde den paa butikken, men den forsvant med en gang saa er nok dessverre utsolgt for lengst! Kanskje du kan hoere innom andre b.young butikker?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg