Puffet proteinhavre

Til dere som har lyst på noe søtt og godt, men fremdeles kalorilett..så lover jeg at dette smaker bra! 🙂 Her har jeg bare prøvd meg litt frem, og det finnes sikkert tusen andre måter å gjøre det på..men når resultatet ble bra så er jeg fornøyd 🙂

 

Ingredienser (20 stk):

100 g sukrinmelis

2 ss kakao

1 scoop sjokoladeprotein

5 ss vann

Puffet havre

1 ss cocosa (kan sløyfes)

 

Fremgangsmåte:

Bland melis, kakao og sjokoladeprotein. Tilsett vann litt og litt, og rør inn en stor skje smeltet cocosa om du ønsker det (jeg brukte ikke det). Mett blandingen med puffet havre og fordel den i muffinsformer. Sett dem på brett i kjøleskap til de har stivnet og kos deg 🙂

Oppbevar dem kjølig hele tiden så holder de seg bedre 🙂 God helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg