New York Fashion Week

Se dette søte ensemblet fra Valentino Red da? Nå er sirkuset i gang for fullt i New York og nok en gang finner jeg meg selv drømme om å være der. Å kunne reise fra moteuke til moteuke er virkelig et av mine største ønsker. Ulrikke Lund har gjort det så hvorfor kan ikke jeg. New York – London – Milano – Paris…tenk! En vakker dag så skal jeg!

Det er jo moteuke og motemesse her i Oslo også. I august var vi her i forbindelse med innkjøp til B.Young, og det er virkelig noe jeg setter som et av de store øyeblikkene i mitt liv. Jeg følte meg så hjemme! Det er ekstra trist å være her og vite at jeg ikke kan bli med på årets motemesser. Har sett at de har hatt noen utstillinger på hotel Opera og det gjør vondt langt inn i hjerteroten å ikke kunne ta del i det. Kanskje i mitt neste liv…

Ellers er det mye å se frem til i New York. I dag skal BCBG Max Azria i ilden, og i morgen er det Tommy Hilfiger som skal på catwalken med sine kreasjoner. Videre er programmet som følger (det som interesserer meg):

9. februar:

Lacoste, Jill Stuart, Herve Leger by Max Azria, Monique Lhuillier

10. februar:

DKNY, Diane von Furstenberg, Zac Posen, Ralph Rucci

11. februar:

ICB by Prabal Gurung, Carolina Herrera, Pamella Rolland, Donna Karan New York, Betsey Johnson, Reem Acra

12. februar:

J. Crew, Badgley Mischka, Vera Wang, Jenny Packham, Diesel Gold

13. februar:

Michael Kors, Rachel Zoe, J. Mendel, Anna Sui

14. februar:

Ralph Lauren, Calvin Klein

Som dere ser så er det mye å glede seg til! Jeg oppdaterer etter hvert 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg