Oz the great and powerful

I går var Renate og jeg på 3D kino og så “The Wizard of Oz”. Det var en artig film, men salen var stappfull av unger som var høye på sukker. Jeg vet ikke hvor mye penger de hadde fått utdelt til å kjøpe godteri for, men de gikk att og frem mellom kinosalen og kiosken gjennom hele filmen. Nye godteposer, popcornbokser og brusflasker kom hele tiden inn i salen. De bråkte med poser, smelte med dører, løpte opp og ned trappetrinnene og smattet godt med alt godteriet. Det er virkelig sant at når man får raske karbohydrater så vil man bare ha mer og mer..det gjelder ikke bare oss, men også barn 🙂 Når jeg var der inne i kinosalen i går så tenkte jeg bare “herregud for en verden vi lever i”.

Men nok om det, i dag har jeg en TRAVEL dag foran meg. Jeg skal straks på jobb på Sport-Treff, forhåpentligvis klare å presse inn en liten treningsøkt, farge håret, dusje og gjøre meg klar til å dra ut i Solidhuset og hjelpe Camilla å lage klart til 30 års feiring 🙂 Jeg tror det blir alkoholfritt på meg i kveld..har liksom gått så lenge uten nå, at det frister ikke lenger. Men satser på det blir en koselig kveld uansett 🙂 Vi skal ha parykk og briller på oss, og det jeg bestilte på ebay har selvfølgelig ikke kommet frem i tide så jeg må finne en reserveplan. Ha en fin lørdag alle sammen 🙂

1 kommentar
    1. Kjære blogger! Vi holder på med en undersøkelse om hva blogere kan om konkurranser på nett. Alle som deltar vil få en kompensasjon; nemlig en gratis kinobillett! Registrer deg nå!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg