På jobb i Egersund

Egersund er på mange måter veldig lik Stord. Begge er små steder med bystatus og kommunevåpen. Begge har store verft der store deler av befolkningen jobber og sentrum som ligger til sjø. I begge byer er det Amfi-senter i sentrum og flere frisørsalonger enn mennesker 🙂 Forskjellen ligger i at sentrum i Egersund er mye penere enn sentrum på Stord med gamle koselige trebygninger. De stenger også alle butikkene i gatene klokken 16 så det er ikke rart folk slutter tidlig på jobb her 🙂 Ellers er folk generelt veldig hyggelige 🙂 Men jeg kjenner allerede at kjedsomheten kommer krypende..det er virkelig ikke mye å gjøre på her!

Jeg bor på byens eneste hotell, Grand Egersund. Rommene her er helt greie, men de bærer preg over å ha hatt sin storhetstid for en 20 år tilbake 🙂 Det er også iskaldt her! Sitter pakket inn i ullundertrøye, sauen og dyne. Jeg sjekket ut treningsrommet i sted. Der var en mølle, en sykkel og en romaskin. Gjorde meg klar for en løpeøkt, men møllen var i ustand så da gadd jeg ikke. Skuff! Jeg liker ikke å bare sitte på en sykkel..får se om jeg tar meg en ny tur ut eller om jeg bare blir her og jobber litt. Var på omvisning på Aker Solutions Egersund i dag. Stort verft med hyggelige mennesker 🙂 Skal tilbake for intervjuer og mer bildetaking de neste dagene!

1 kommentar
    1. Heisan!!! Sykt fin blog. Liker spesielt den er så av så høy kvalitet at du tar oss leserne seriøst. Mange blogere bare lager masse innlegg og gidder ikke bruke tid på blogeni det hele tatt. Det er derfor alltid like morsomt å se noen som faktisk tar meg som leser på alvor! Jeg la ned min egen blogg fordi jeg fikk så mye mobbe meldinger, men jeg ønsker at du ikke skal gjøre det samme om du får mobbe kommentarer fordi da vinner idiotene. Men jeg har noe annet jeg håper du vil se på! Det er en konk jeg har funnet som er døds bra!! Premien er energi drikke i et år. Det er veldig bra for meg om jeg vinner fordi jeg er helt addicted to Monster drikke – jeg drikker det hele tiden! Haha. Men kanskje du har mer hell enn meg?! 🙂 Tenkte uansett jeg skulle dele den med deg.<3 Ha en god dag!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg