Et hint av utland på Stord

Denne helgen har vi hatt besøk av den Europeiske messen på Stord. De var her også i fjor, og jeg ELSKER det. Jammen er det mye fristende de har med seg i bodene! En helg haug med oster, fransk brød, skinker og kjøttstykker, olivenyper og soltørkede tomater, godteri, kaker, og sist men ikke minst..min store svakhet: NØTTER! Alle typer nøtter som kan tenkes, inkludert favoritten..paranøtter dekket med sjokolade! Nam!

Ellers har jeg jobbet i resepsjonen i dag, gjennomført 4×4 intervall på møllen, en god styrkeøkt med baseøvelser og fått tatt litt sol..endelig 🙂

Så var det rett hjem å se prinsessebryllupet i Sverige. Jeg er litt skuffet over kjolen..likte ikke helt bløtekakefasongen på skjørtet og kappen nederst. I tillegg synes jeg den var litt løs i livet. Når det er sagt, så var slepet og sløret helt fantastisk!! Buketten var jo også flott 🙂

Jeg må bare trekke frem Celina Midelfart som en favoritt..sikkert mange som er uenige, men jeg synes hun ser fantastisk ut i denne Jenny Packham-kreasjonen 🙂 God lørdag!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg