For en dag, for en by!

For en fantastisk by dette er…jeg E.L.S.K.E.R Oslo!! Jeg gikk fra jobb halv fem idag fordi været var så fint 🙂 Rett inn på hotellet med kofferten før jeg byttet til t-shirt og gikk ut i gatene. Det ble en laaaang tur i denne vakre byen der jeg alltid oppdager noe nytt 🙂 I dag fant jeg Skansen, rett bak rådhuset, og jeg har aldri vært der!! Så fantastisk flott, stappfullt i folk på uterestauranter. Lykke!

I morgen har jeg meldt meg på trening med Forsvaret i Frognerparken. Problemet er bare at Ussain Bolt kommer til Spikersuppa til akkurat samme klokkeslett…har veldig lyst å løpe med han! Så nå er det valgets kval hva jeg skal gjøre??!!

Kjøkken var laget til midt i Karl Johan, innspilling utenfor TV2 i kveld. Skulle gjerne sett på, men det ble litt for lenge å vente til klokken åtte.

Ny G-star butikk i det gamle lokalet til Dinsko.

Jeg sikler over franske crepes hver gang jeg går forbi Creperie de Mari. Nam!

Vakre Skansen 🙂

Sååå koselig 🙂

Mange som koste seg på Aker Brygge også i dag 🙂 Det var kuleis i hendene på alle jeg gikk forbi!

Noen som har prøvd disse? Flaskene var så søte 🙂

Jeg har ALDRI eid en eneste løpeshorts..tanken på å være så avkledd når man trener har alltid skremt meg, men i dag kjøpte jeg en..tenkte den kan være fin på Kypros 🙂

Åh jeg elsker matblad!! Maison mat&vin er favoritten, men i dag plukket jeg også med meg ett som heter mat&venner. Klarte ikke å la være å gå fra denne jordbærkorgen. 🙂 Nye solbriller fra H&M måtte jeg ha, siden jeg har glemt mine på Stord. Nå er det kos med oppskrifter og herlige matretter..det står faktisk flere sider om Geir Skeie og Brygga 11-restauranten på Stord i det ene bladet 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg