Gjensyn med Elisabeth og resten av helgen

Lørdag kom Elisabeth, Kenneth og Anders og joinet oss på hytten. Var utrolig koselig å se Elisabeth igjen, over ett år siden sist! Hun var hjemme på besøk fra Canada der hun skal bo frem til jul. Da er det back to Norway og vi gleder oss! 🙂

Lørdagen fortsatte med alkohol og festligheter. Jeg var den eneste edru i gjengen og ble derfor kald lenge før de andre. Når de skulle på puben (der man måtte sitte ute) så bestemte jeg meg for å bli igjen i hytta og rydde litt. De var bare borte en time, og festen fortsatte når de kom hjem. Etter litt spilling etc. gikk jeg og la meg rundt halv tre. Da var det full allsang utenfor soveromsvinduet..haha…så jeg måtte fint vente med å sove til klokken fem. Noen ganger blir man faktisk mindre sliten av å drikke enn å ikke gjøre det 🙂 Etter fire timers søvn våknet jeg helt ødelagt på søndagsmorgenen…”fyllesyk”.

Vi gikk en liten tur og tok Kabelfergen over til andre siden. Været var herlig 🙂 Vi dro tilbake og vasket i hytten, før det var på tide å vende nesen mot Stord igjen. Bilturen hjem var ikke spesielt morsom, jeg sovnet som en stein på sofaen da jeg kom hjem, og dagen i går ble ikke brukt til noe som helst. Jeg orket ikke tanken på noe trening og koste meg i stedet med alpebrød med brunost! Nam! Det er ikke rart RYP ikke gir noen resultater. Haha!

 

Tusen takk for en kjempekoselig tur alle sammen! 🙂 Det var en herlig helg 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg