Den lange reisen

Regnet øser ned, det lyner og tordner. Snart begynner den lange reisen til Cabo san Lucas i Baja California, Mexico. Jeg drar hjemmefra om noen minutter, da er det først bil og ferge til Flesland. Mamma skal til Paris så jeg har vært så heldig å få sitte på til Bergen. Videre går flyet til London der jeg lander rundt kl 14. Et par timer senere sitter jeg på flyet som skal ta meg til Mexico City. Denne turen gruer jeg meg skikkelig til, den tar 11,5 timer. Jeg er lei etter 1 time i fly, så hvordan jeg skal komme meg gjennom alle disse timene aner jeg ikke. Jeg er altfor rastløs til å se film, og sove får jeg aldri til. Jeg får bruke tiden på å pugge muskelbiologi og regne på momentarmer. Skulle vært treningsrom i flyet! Det hadde vært moro 🙂

Lander i Mexico City klokken syv om kvelden lokal tid (midt på natten for dere) og har en liten pitstop der før siste fly til San Jose Del Cabo. En 30 minutters busstur så er jeg fremme i CABO SAN LUCAS rundt midnatt (eller litt senere) lokaltid. Det er ni timers tidsforskjell, så klokken blir vel da 9 på lørdagsmorgenen for dere…altså 26 timers reising..skrekk og gru..håper det er verdt det! 🙂

Regner med jeg får oppdatere dere på lørdag..hvis alt går som det skal 🙂 Mulig det kommer en forhåndsinnstilt fredagsoppskrift i morgen 🙂

4 kommentarer
    1. God tur Lisa! Går nok bra, me reiste 11,5 time til Mexico med 2 unga under 3 år og da gjekk fint! Kosa deg masse, Mexico e kjempefint 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg