Sjokoladekrisp etter trening

I dag kommer jeg med et lite tips til hvordan du kan sprite opp riskakene litt etter trening 🙂 Glad i sjokolade? Test denne varianten da 🙂

 

Ingredienser:

1 scoop sjokoladeprotein (jeg bruker myoprotein med moccasmak)

2 ss kakao

2 ss sukrinmelis

2 ss sukringold

3-5 ss ferdig utblandet kaffe

1 stor ss cocosa

3 riskaker

Fremgangsmåte:

Bland de tørre ingrediensene 🙂

Kok vann i vannkoker og bland ut et lite glass med kaffe. Kan selvfølgelig bruke vanlig vann om du ikke vil ha moccasmak.

Ha litt cocosa over i en kopp/litermål. Dette vil få sjokoladen til å henge fast på riskakene, og ikke gjøre riskakene så bløte 🙂 Som dere vet så stivner fett…det gjør ikke vann alene 🙂

Bland cocosaen i den varme kaffien.

Skjær riskaker i småbiter.

Bland inn cocosa og kaffeblandingen i det tørre til en tykk sjokoladerøre.

Rør inn de hakkede riskakene til det er fordelt sjokolade på alle. Sausen må være litt bløt for å få den skikkelig åp. På bildet er min litt for tykk.

Fordel godt 🙂

Ha i muffinsformer og sett kjølig 🙂 Enjoy! Både protein og karbo som er lett å dra med seg, og bra mat etter en hard treningsøkt 🙂 Jeg kjøpte meg ny sofa i går, en kjempestor en, så nå kan jeg endelig ha besøk uten at de slipper å sitte på spisebordstoler..kommer tilbake med bilder når det er blitt litt mer orden i leiligheten 🙂 God helg alle sammen 🙂

 

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg