Shopping in Gdansk and goodbye

Jeg føler at våren nærmer seg, og jeg elsker det. Vårmagasinet til Harper’s Bazaar var preget av sommermote og lettkledde mennesker. Ja til gylden hud og masse sol! 🙂 Jeg som var så flink og ikke kjøpe meg noe som helst nytt de første to månedene av året har nå sprukket helt fullstendig. Er det ikke sånn det er med mat også? Man unngår alt og til slutt går man på en major smell 🙂 Det gjorde jeg i Polen! Og jeg kjenner at jeg bare har lyst å fortsette…for det finnes ikke så mye som slår en real shoppingrunde!! Utenom sol og sommer da såklart 🙂

Det var sol i København i går også, jeg hadde 3.5 timer der mellom flyene, og benyttet tiden på restauranten til Lagkakehuset, i solsteken. Selv om det var innenfor vinduene så var det herlig 🙂

Lagkakehuset er FARLIG! Der har de mye godsaker!! Jeg har virkelig ikke vært flink med kostholdet på Polen-turen, det har blitt både pizza og kake, og i går avsluttet jeg med en Sarah Bernard på Lagkakehuset! Hah! Det merkes, og i dag er det tilbake til rutiner.

Seks par sko fikk jeg med meg fra Gdansk! Jeg har funnet en skobutikk like med markedet som heter Step by Step, der finner jeg alltid noe! Den er knøttliten og stappfull i billige sko 🙂 Det ble en fin kombo av skoletter, stiletter og ballerina 🙂

Deodoranten og tannkremen min finnes selvfølgelig ikke i Norge lenger (alle mine favoritter blir tatt av markedet..sikkert meg det er noe galt med som liker det som ingen andre liker:)) men i Polen har de begge deler, så jeg må alltid hamstre! Samme når jeg er på Kypros 🙂 Jeg har en ting for tannkrem..jeg kan ikke bytte…har prøvd meg gjennom de fleste, men syns alle smaker helt grusomt. This is the one and only! 🙂

En gul kåpe fra Stradivarius og to treningsjakker til utendørs tur/joggetur. Det hadde jeg litt manko på, håper disse tåler litt vind og regn 🙂

En gul bluse (den kjøpte jeg på HM i Oslo) og to enkle topper fra New Yorker 🙂

Og så ble jeg inspirert av Kristin fra Styleconnection! Disse kjolene er ikke min stil i det hele tatt, men jeg syns alltid hun får sånne slaskeplagg til å se så kule ut, så jeg tenkte jeg skulle gi det et forsøk selv 🙂 Med pumps så kan det kanskje bli kult!

Litt tilbehør er alltid moro 🙂

Og så kom disse sånn at ut av kofferten 🙁 Godt det ikke var designer…:)

Marlena og Alicja inviterte meg med ut på pizza siste kvelden, og vi hadde en hyggelig aften 🙂 Jeg ble kjent med disse to jentene på min første tur til Polen, og etter fem turer har vi nå fått ganske god kontakt 🙂 Veldig bra arbeidsmiljø der nede i site teamet, alltid like kjekt å være hos de! Dessverre så var dette min aller siste tur til Polen for Kværner, så det var litt trist å si hadet til alle. Kan jo krysse fingrene for at vi treffes igjen en gang i fremtiden. For min del har jeg sett Gdansk, og Gdynia, og vel så det, så jeg tror tviler på det kommer til å bli min første destinasjon i fremtiden 🙂 En hyggelig by, men når du har sett ting så har du i grunn sett det 🙂 Ikke helt som London og L.A. der du bare kan dra igjen og igjen 🙂 Hvis du ikke er på jobb da såklart…

Nå er jeg trygt hjemme igjen, og skal ha et par dager på Stord før det blir Egersund på jobb i helgen. I dag hadde jeg tenkt å se Askepott på kino, men så går den bare med norsk tale…bah 🙁 Da får jeg finne på noe annet i stedet 🙂 God onsdag!

2 kommentarer
    1. Må kose deg i Gdansk 🙂 Har ikke vært der selv, men reiser dit på fredag 😛 så det blir spennende 🙂
      Ha en fin dag 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg